2015年3月19日

Make Sense



作詞:KOKIA
作曲:KOKIA

I love the way that you've said to me.
Every day is part of life.
Even if it's grey.
It makes sense to me.
In our lives, the music still plays.
I can sing it for you, if you will stay with me.

Tra ra ra ra

I love the way that you've said to me.
Every day is part of life.
Even if it's grey.
It makes sense to me.
In our lives, the music still plays.
I can sing it for you, if you will stay with me.

Sometimes it's not the way that I expected.
But it makes sense to me. It makes sense to me.



我喜歡你對我說的方式
每一天都是生命的一部分
即使是灰色的
這對我來說很有意義
在我們的生活裡,音樂仍然奏著
我可以為你而唱 如果你留在我身邊


Tra ra ra ra

我喜歡你對我說的方式
每一天都是生命的一部分
即使是灰色的
這對我來說很有意義
在我們的生,音樂仍然奏著
我可以為你而唱 如果你留在我身邊

有時它不是我所預期
但對我來說很有意義 這對我來說很有意義

沒有留言:

發佈留言